Γεννήθηκαν τα κοτοπουλάκια μου!


Κάθε που πλησίαζε η άνοιξη και η Πασχαλιά γέμιζαν τα παζάρια με νεογέννητα κοτοπουλάκια. Παμε να δουμε τα δικα μου που βγηκαν απο το αυγό τους χθες!
Mαζί με την πρώτη λιακάδα που αντικρίσαμε χθες για πρώτη μέρα μετά από ένα μήνα συνεχούς βροχόπτωσης και παίρνοντας τον καφέ μου έξω για να απολαύσω την λιακάδα πήγα να ρίξω και μια ματιά στα αυγά που είχα στην κλωσσομηχανή μου.

Ηταν η 21η ημέρα χθες και έπρεπε κάτι να δω…

Η χαρά μου απερίγραπτη … στην αρχή εμφανίστηκε ένα ράμφος… μετά ένα φτερό… ένα τρεμάμενο ποδαράκι… μια νέα ζωή… μετά κι άλλη κι άλλη κι άλλη…





Γέμισε η αυτοσχέδια θερμομάνα μου με 15 υγειή κοτοπουλάκια που χαίρονται την πρώτη μέρα τους στη ζωή.





Τα παιδιά μου διάβασαν τα μαθήματα τους στην αποθήκη για να βλέπουν τα αυγά να σκάνε το ένα μετά το άλλο… με το ζόρι τα έβαλα για ύπνο το βράδυ… ευτυχώς κάνει κρύο στην αποθήκη και δεν μου ζήτησαν να κοιμηθούν εκεί το βράδυ για να συνεχίσουν να βλέπουν τα αυγά.



Σήμερα περιμένουμε να βγούν από τα αυγά και τα υπόλοιπα κοτοπουλάκια μας…

http://www.sheblogs.eu/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια